Logo Arbolí

Arbolí

Baix Camp

Ets a: Portada > Notícies > Subvenció per actua...

12/02/2019

Subvenció per actuacions de protecció de la salut pública per la millora de la qualitat de l'aigua de consum humà

Subvenció de la Diputació de Tarragona per finançar les actuacions de protecció de la salut pública per la millora de la qualitat de l'aigua de consum humà, convocatòria 2018. La Diputació de Tarragona ha concedit a l'ajuntament d’Arbolí una subvenció per import de 1.241,66€ per al finançament de les analítiques, els consumibles i el manteniment del dipòsit d'aigua de consum humà.