Logo Arbolí

Arbolí

Baix Camp

Ets a: Portada > Notícies > Subvenció de la Dip...

Notícies

Subvenció de la Diputació de Tarragona per al finançament d’actuacions de prevenció local d’incendis forestals, convocatòria 2016

La Diputació de Tarragona ha concedit a l’Ajuntament d’Arbolí una subvenció per import d’onze mil cent seixanta euros amb noranta dos cèntims per al finançament de d’actuacions de prevenció local d’incendis forestals, convocatòria 2016, havent-se procedit a la reparació de la bassa de prevenció d’incendis, situada al Polígon 13, Parcel·la 59, reconstrucció talús.

suportdipta.jpg